در حال بارگذاری.
موردی یافت نشد.

بهترین سایتهای همسریابی و اپلیکیشن های ازدواج در ایران

بهترین سایتهای همسریابی و اپلیکیشن های ازدواج در ایران
چکیده
سایت ها و اپلیکیشن های همسریابی به منظور پیدا کردن یک شریک و همدم برای ادامه مسیر زندگی‌ طراحی شده اند.همسریابی برای بسیاری از افراد مجرد موضوع مهمی است. به دلیل حساسیت و اهمیت این موضوع باید با تحقیق و به شکل قانونی به همسریابی از طریق سایت ها و اپلیکیشن های همسریابی پرداخت.اگر به دنبال همسر ایده آل خود هستید این سایت ها و اپلیکیشن های ایرانی میتوانند به شما کمک کنند.
مشاوره ازدواج و دوستی
دریافت مشاوره از متخصص ازدواج و دوستی هزینه: 34,000 تومان شروع مشاوره
دریافت مشاوره آنلاین روانشناسی
  • حفظ حریم خصوصی در تمامی مراحل مشاوره
  • پشتیبانی 7 روز هفته پرونده های مشاوره آنلاین
  • بانک اطلاعاتی دقیق و قوی به همراه تیم مجرب و متخصص مشاوران
  • حل مشکلات و سئوالات کاربران توسط فرآیند و تکنولوژی به روز دنیا
شروع مشاوره
تاریخ انتشار: 1401/11/12 20:57 نویسنده: مبینا محتشم فر

اپلیکیشن های همسریابی در ایران 

سایت ها و اپلیکیشن های همسریابی برای راحتی کاربران به منظور پیدا کردن شریک زندگی طراحی شده است. اگر شما یکی از آن افرادی هستید که به دنبال این گونه از اپلیکیشن‌ها هستید ادامه این مقاله را از دست ندهید. زیرا تصمیم داریم با هم چند اپلیکیشن همسریابی را بررسی کنیم.همچنین اگر خانم هستید و تمایل به ازدواج کردن دارید مقاله چگونه شوهر پیدا کنیم میتواند به شما ر این زمینه کمک کند.

اپلیکیشن های همسریابی در ایران 

اپلیکیشن همسریابی|نزدیکا

این اپلیکیشن ایرانی برای یافتن افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند طراحی شده است. نزدیکا برای تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید طراحی شده وفضای آن بسیار شبیه به فضای اینستاگرام است. با این تفاوت که با کمک آن می‌توانید افراد نزدیک به خود را پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. اپلیکیشن همسر یابی نزدیکا در ایران فعالیت می کند.

برای نصب اپلیکیشن نزدیکا کلیک کنید.

اپلیکیشن همسریابی|نزدیکا

اپلیکیشن همسریابی |Bumble

اپلیکیشن همسریابی bumble برای دو نسخه سیستم عامل اندروید و ios طراحی شده است و شما می‌توانید نسخه مخصوص آن را دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن به صورت کاملا تخصصی فعالیت می‌کند و بیشتر از سی میلیون کاربر در آن فعالیت دارند. Bumble نیز مانند نزدیکا افراد نزدیک را پیدا کرده و به شما معرفی می‌کند. برای ثبت نام در این اپلیکیشن نیز باید از طریق شماره تلفن همراه اقدام کنید.برای نصب اپلیکیشن همسریابی bumble کلیک کنید.

اپلیکیشن همسریابی |Bumble

اپلیکیشن همسریابی |Skout

کارایی این اپلیکیشن همسریابی جهانی است و شما می‌توانید آن را از طریق گوگل پلی برای گوشی‌های اندروید دانلود کنید. این نرم افزار دارای قابلیت sheke برای یافتن افراد نزدیک است. همچنین شما می‌توانید یک آی دی برای خود ثبت کرده و دوستان‌تان را نیز از طریق آی دی پیدا کنید.برای نصب اپلیکیشن همسریابی Skout کلیک کنید.

اپلیکیشن همسریابی |Skout

اپلیکیشن همسریابی |خورشید

اپلیکیشن همسریابی خورشید ایرانی و با قوانین اسلامی است که برای ازدواج‌های دائم و موقت طراحی شده است. شما برای عضویت در این اپلیکیشن ایرانی ابتدا باید ثبت نام کنید. ثبت نام در این سایت و جستجو در آن رایگان می باشد. اما برای ارسال پیام باید هزینه ای پرداخت کنید. هدف اصلی این سایت ترویج فرهنگ ازدواج میان جوانان و نوجوانان و بالا بردن آمار ازدواج می باشد.برای اطلاع از آمار ازدواج و طلاق 1401 کلیک کنید.برای نصب اپلیکیشن همسریابی خورشید کلیک کنید.

اپلیکیشن همسریابی |خورشید

اپلیکیشن همسریابی |سویل

سویل یک اپلیکیشن همسریابی است که عضویت در آن رایگان می باشد. شما می‌توانید پس از ثبت نام از امکاناتی مانند تماس تصویری، تماس صوتی و ارسال درخواست آشنایی بیشتر استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای امنیت بالا است و شما میتوانید با اطمینان خاطر کامل از آن استفاده کنید.برای نصب اپلیکیشن همسریابی سویل کلیک کنید.

اپلیکیشن همسریابی |سویل

اپلیکیشن همسریابی |طوبی

طوبی یک اپلیکیشن برای دوست یابی ایرانی است که می‌تواند در یافتن همسری مناسب با معیارهایی که شما در نظر گرفته‌اید به شما کمک کند. اگر فردی مجرد هستید و به دنبال شریکی برای ادامه زندگی‌تان می‌گردید، این اپلیکیشن ایرانی می‌تواند به شما کمک بزرگی در انتخاب شریک زندگی کند. کاربران زیادی در اپلیکیشن همسریابی طوبی عضو هستند و شما می‌توانید هم نسخه وب آن و هم کانال تلگرام آن را دنبال کنید.برای نصب اپلیکیشن طوبی کلیک کنید.

اپلیکیشن همسریابی |طوبی

بهترین سایت های همسریابی

امروزه به دلیل کاهش آمار ازدواج سایت های همسریابی زیادی طراحی شده اند که به طرز چشمگیری رو به افزایش هستند. بسیاری از افراد نیز به دلایلی چون آلوده نشدن به گناه ، پیدا کردن شریک ایده ال زندگی خود و فردی که مطابق سلیقه آنها باشد به این سایت های روی آورده اند.بسیاری از دلالان و واسطه گر ها نیز با استفاده از روابط خود توانسته اند مبالغ زیادی را از طریق معرفی افراد به یکدیگر به جیب بزنند که چگونگی این عمل جای بحث و بررسی دارد.ما در پایین نام برخی از سایت های همسریابی را جمع آوری کرده ایم.این سایت ها عبارتند از:

بهترین سایت های همسریابی

سایت همسریابی ایرانی دارای مجوز |همسان یابی تیبان

سایت همسریابی همسان گزینی تیبان از سال 1394 کار خود را با همکاری وزارت ورزش به طور رسمی آغاز کرد.این سایت دارای بخش های مختلفی است که میتواند به شما در زمینه همسریابی کمک کند.از بخش های کاربردی سایت همسریابی تبیان ، بخش ثبت نام افراد مجرد برای یافتن همسر مناسب در بین کاربران ثبت نام شده در این وب سایت است. همچنین بخشی از وب سایت مختص پروفایل کسانی است که به دنبال ازدواج با کاربران وب سایت هستند. شما می توانید با ثبت نام در این سامانه افرادی که در آن عضو هستند را مشاهده کنید.همچنین این سایت دارای قسمتی برای دادن مشاوره به افراد می باشد.برای نصب اپلیکیشن همسان یابی تیبان کلیک کنید.

سایت همسریابی ایرانی دارای مجوز |همسان یابی تیبان

فعالیت سایت های همسر یابی

فعالیت در سایت های همسریابی به این گونه است که شما در آن ثبت نام می کنید و پس از ثبت نام میتوانید پروفایل افرادی که در این سایت ها وجود دارند را مشاهده کنید.در صورت برقراری ارتباط باید مبلغی را پرداخت کنید تا بتوانید پیام دهید.البته بعضی از سایت ها توسط واسطه افراد را با هم آشنا می کنند.به عنوان مثال در سایت همسان گزینی تبیان که تنها سایت دارای مجوز در ایران است و فقط دارای ازدواج دائم است، دختران و پسران با هم آشنا نمی شوند، بلکه واسطه های ازدواج که افرادی مانند پزشکان، استادان دانشگاه و روحانیون هستند، فعالیت می کنند. در حال حاضر نزدیک به 500 نفر واسطه ازدواج به صورت رایگان در این مجموعه فعالیت می کنند.

با توجه به تست شخصیتی که از مراجعان گرفته می شود، اگر مشخص شود شخص مورد نظر دارای اختلال شخصیتی است، قبل از هر چیز باید خود را درمان کند و برای ازدواج معرفی نمی شود. در این سایت اطلاعاتی که دختران و پسران ثبت کرده اند، در اختیار واسطه های ازدواج قرار گرفته می شود.

فعالیت سایت های همسر یابی

ثبت نام در سایت های همسریابی 

در سایت های همسریابی 10 دسته اطلاعات باید ذکر شود. اطلاعات فردی، خانوادگی، تحصیلی، شغلی، ظاهری، اقتصادی، اطلاعات تماس، توانایی ها و خواسته ها. در این قسمت ها باید ریز اطلاعات را ذکر کند. مثلا نوع پوشش و همچنین تناسب اندام باید ذکر شود.همچنین تست روانشناسی برای تایید سلامت روان افراد نیز گرفته می شود.

در سایت همسریابی تیبان معرفی دختر و پسر به یکدیگر توسط خانواده ها صورت می گیرد. بنابراین اطلاع خانواده ها در مورد این موضوع از ضروریات است. پس از معرفی دو نفر با یکدیگر زیر نظر خانواده ها ملاقات خواهند کرد. چنانچه صحبت هایشان به نتیجه نرسید، نتیجه از طریق سایت به خانواده ها اعلام خواهد شد.اما در صورتی که این موضوع نتیجه بخش باشد.افراد حداکثر تا جلسه پنجم به مراکز مشاوره معرفی می شوند.اگر شما شریک زندگی خود را در سایت یا اپلیکیشن های همسریابی انتخاب کردید بهتر است قبل از تصمیم به ازدواج به یک مشاور ازدواج مراجعه کنید.برای اطلاع از نحوه انجام مشاوره قبل از ازدواج کلیک کنید.

ثبت نام در سایت های همسریابی 

آیا ازدواج از طریق سایت های همسریابی معایبی دارد؟

به گزارش رویداد24 علاوه‌بر مزایای گفته شده این نوع ازدواج معایبی نیز دارد. برخی از افراد در این سایت‌ها ثبت‌نام کرده و اطلاعات نادرستی از خود ارائه می‌دهند. دروغ‌گویی و پنهان کردن برخی موارد ممکن است در آینده روابط دو نفر را دچار مشکل نماید. از دیگر معایب این نوع ازدواج می‌توان به نداشتن احساس خوب در فرد اشاره کرد. به عنوان مثال فرد تصور می‌کند که طرف مقابل او با اشخاص دیگری نیز در حال صحبت کردن است. این تفکر موجب می‌شود که پس از ازدواج نیز این تصور همراه شخص بوده و ازدواج را دچار مشکل کند.همچنین از دیگر معایب این نوع ازدواج، ازدواج زود هنگام است.اگر آشنایی افراد درست صورت نگرفته باشد، ازدواج آنها دچار مشکل شده و در نهایت منجر به طلاق می شود.

آیا ازدواج از طریق سایت های همسریابی معایبی دارد؟

سخن آخر

ازدواج از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن های همسریابی درصورت  اطلاع خانواده‌ها و رعایت نکات و جلوگیری از ازدواج زودهنگام می‌تواند بسیار نتیجه بخش باشد . بسیاری از سایت‌ها که دارای مجوز هستند در این خصوص به جوانان کمک کرده تا بتوانند شریکی مناسب برای ادامه زندگی خود را پیدا کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ازدواج به شیوه سنتی و معمول بسیار بهتر از این سبک ازدواج است. در ازدواج به روش معمول از همان ابتدا خانواده‌ها در جریان همه امور قرار دارند و می‌توانید با کمک آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

 مبینا محتشم فر
نویسنده: مبینا محتشم فر
به این مقاله امتیاز دهید
3.7 ( نفر 19 )
ثبت امتیاز:
1 2 3 4 5
آخرین مقالات ازدواج و دوستی مشاهده همه
نظرات کاربران قوانین نظردهی
نظرات روانشناسی و مشاوره مقالات روحیه اولین نفری باشید که نظرتان را برای این مقاله ابراز می کنید!
برای ثبت نظرات، می بایست در سایت ثبت نام کرده باشید
ارسال و نمایش در سایت
نظر شما با موفقیت در سایت ثبت شد
مشکلی رخ داده است مجددا تلاش بفرمایید
ثبت نام برای مشاوره آنلاین روحیه

برای دست رسی کامل از طریق شماره موبایل خود ثبت نام بفرمایید

بستن پنجره ثبت نام
ثبت نام کمتر از 1 دقیقه طول می کشد.